Vanlige spørsmål

Vennligst velg en kategori fra listen under for å finne de mest spurte spørsmålene om våre produkter og services. Om du ikke finner et svar til ditt spørsmål, vennligst kontakt oss.

Service

Kan jeg laste ned en kopi av monteringsveiledningen?

Ja. Se produktets informasjonsside. Der finner du teknisk produktinformasjon for alle produkter.

Kan jeg laste ned brukermanualer / monteringsveiledninger?

Ja. Skriv inn produktkoden i "Søk"-boksen øverst til høyre på hjemmesiden. Klikk på "Teknisk produktinformasjon" for produktet Da åpnes en PDF-fil.

Hvordan kan jeg kontakte GROHE Aftersales?

Kontakt GROHEs hovedkontor.

Tilbyr GROHE rengjøringsprodukter?

Ja. Produktet heter Grohclean, produktnr. 45934000.

Hvordan kan jeg kontakte en godkjent servicetekniker?

Ring oss, og be om å få snakke med kundeservice.

Tilbyr GROHE en vedlikeholdskontrakt?

Det gjør vi normalt ikke. Men kontakt GROHE kundeservice for mer informasjon.

Hvordan finner jeg reservedeler til GROHE-produktet mitt?

Gå til hjemmesiden vår, www.GROHE.no, og skriv inn produktkoden i "Søk"-boksen øverst til høyre. Klikk på "Teknisk produktinformasjon" for produktet Da åpnes en PDF-fil.

Har GROHE programmer til iPhone?

Ja, vi har ulike apps. Gå til iTunes Store, og søk etter GROHE.

Hvor kan jeg kjøpe reservedeler til GROHE-produkter?

Du kan kjøpe reservedeler fra alle GROHE-forhandlere. Gå til hjemmesiden vår, og skriv inn postnummeret ditt. Da får du en oversikt over utstillingslokaler.

Hvor kan man kjøpe den

Hvor kan jeg kjøpe GROHE-produkter?

Gå til hjemmesiden vår og skriv inn postnummeret ditt, så får du en oversikt over utstillingslokalene våre.

Hvor finner jeg komplett produktutvalg?

Se produktkatalogen vår.

PRODUKTSØK

Garanti

Hvor lang er GROHE-garantien?

5 år så lenge du kan fremvise kjøpsbevis. I kommersielle sammenhenger må det kunne dokumenteres årlig vedlikehold, ellers er garantien ett år.

Er det garanti på reservedelene?

Hvis GROHE bytter en del under garantien, er garantien for hele produktet fortsatt 5 år fra kjøpsdato. Hvis en reservedel kjøpes utenfor garantien, har delen garanti på 5 år. Det trengs kjøpsbevis for å kunne benytte seg av GROHE-garantien.

Hva dekker GROHE-garantien?

Garantien trer i kraft når produktets ytelse begrenses på grunn av feil forårsaket av materialet eller produksjonsprosessen. Garantien gjelder ikke for feil som skyldes tredjepart på grunn av: Bruk av produktet, feil montering i henhold til monteringsveiledningen, manglende vedlikehold i henhold til vedlikeholdsveiledningen, vedlikehold utført av ikke-kvalifisert personell, bruk av reservedeler fra andre leverandører, tilkobling, bøying eller skader som oppstår under montering, riper i overflaten, overflateskader på grunn av feil rengjøringsmiddel. Når et produkt eller en del byttes og / eller repareres i garantiperioden, har produktet / delen som byttes kun garanti basert på kjøpsdato for hele produktet. Hvis man kjøper et utstillingsprodukt fra en GROHE-forhandler / et GROHE-lager, dekkes ikke produktet av GROHEs 5 års garanti. Garantien bæres utelukkende av forhandleren.

Hva gjør jeg hvis produktet mitt har en feil og er over 5 år gammelt?

Produktet dekkes ikke lenger av GROHEs garanti. Ring GROHE, og be om å snakke med reservedelsavdelingen. Hvis du trenger servicebesøk, kan vi gi deg informasjon om godkjente GROHE-serviceteknikere.

Firma

Hvem designer GROHE-produkter?

Vi har et team av designere basert i Tyskland. Teamet ledes av den internasjonalt anerkjente og prisvinnende designeren Paul Flowers.

Hvor produseres GROHE-produktene?

Vi har seks anlegg over hele verden. Hovedproduksjonen foregår i våre tre fabrikker i Tyskland.

Hva betyr "Cosmopolitan" design?

Cosmopolitan-produkter er en elegant balanse av design og funksjonalitet, inspirert av minimalisme, med avansert ingeniørkunst.

Hva er GROHEs "sensuell minimalisme"?

Sensuell minimalisme er en mykere, mer følbar og emosjonell form for minimalisme.

Veris

Hva er GROHEs policy for helse, miljø og sikkerhet?

Det er en del av vår policy at alle våre anlegg følger samme HMS-prinsipper og retningslinjer. Standarder for helse, miljø og sikkerhet "Made by GROHE". HMS-avdelingen vår sikrer, ved hjelp av spesifikasjoner og lovpålagte revisjoner, at felles HMS-standarder "Made by GROHE" etableres og etterleves i hele verden. ISO 14001, sertifisering av alle våre viktige anlegg i henhold til den internasjonale standarden ISO 14001:2004 (miljøstyring) og - i fremtiden - OHSAS 18001:2007 (helse- og sikkerhetsadministrasjon) er en del av disse standardene.

Er GROHE samme produsent som HansGROHE?

Nei! GROHE og Hansgrohe er to forskjellige selskaper som tilbyr ulike produkter.

Er AXOR også en merkevare fra GROHE?

Nei, dette er en undermerkevare fra Hansgrohe.

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at vi gir deg den beste brukeropplevelsen på nettsiden vår. Hvis du fortsetter besøket, antar vi at du ønsker å motta alle informasjonskapsler. Finn mer detaljert informasjon om hvordan informasjonskapsler blir brukt på dette nettstedet i vår personvernerklæring