Support/kundeservice
Når er kundeservice tilgjengelig?
Vår kundeservice er tilgjengelige på epost og telefon mellom kl. 8:00-16:00 (mandag-torsdag) og mellom kl. 8:00-15:30 (fredag).
Hvordan kommer jeg i kontakt med GROHEs kundeservice?
Ta kontakt med vår kundeservice via telefon +47 22 07 20 70 eller ved å fylle inn vårt kontaktskjema. Dette finner du under 'tjenester' på hjemmesiden, eller ved å klikke på linken: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/kontakt.html
Er kundeservice tilgjengelig i helgene?
Nei, GROHEs kundeservice holder kun åpent på hverdager.
Har deres kundeservice mulighet til å installere deres produkter hjemme hos kunder?
Nei, men vi hjelper deg gjerne med å sette deg i kontakt med en rørlegger nær deg. Alternativt kan du finne en rørlegger på vår hjemmeside ved å klikke på "Finn butikk eller rørlegger". https://www.grohe.no/no_no/grohe-professional/services-for-you/kundeservice/
Hvor finner jeg nærmeste butikk eller showroom?
Du kan se og prøve GROHEs produkter i butikker og showroom rundt om i hele Norge. For å finne det som er nærmest deg, klikk på "Finn butikk eller rørlegger" på vår hjemmeside. https://www.grohe.no/no_no/hvor-du-kan-se-og-fole/finn-en-grohe-partner.html#/
Hvor lang er ventetiden hos kundeservice?
Vi gjør vårt beste for å svare på henvendelser så raskt som mulig. Grunnet stor pågang til tider kan ventetiden variere noe. Vi forsøker å komme tilbake til deg innen 24 timer.
Hvor finner jeg bruksanvisningen for produktet jeg har kjøpt?
Du kan laste ned bruksansvisningen til våre produkter på det enkelte produktets side. Vennligst tast inn produktnummeret (8 siffer) i søkefeltet og bla ned til 'teknisk produktinformasjon'. Her finner du alle relaterte dokumenter til produktet.
Hvor lang tid tar en service- eller reperasjonssak?
Dette varierer ut i fra sakens kompleksitet og hvor stor pågang det er. En vanlig servicesak vil normalt løses i løpet av 5-20 dager.