Garanti

Hva gjør jeg dersom jeg ikke finner min faktura/kvittering?

For at GROHEs garanti skal være gjeldende, må alle kunder fremvise gyldig faktura eller kvittering på kjøp. Les mer om våre garantibetingelser på vår hjemmeside: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/

Produktet jeg kjøpte er deffekt. Kan jeg få pengene tlbake?

Vennligst ta kontakt med vår kundeservice dersom du har et deffekt produkt. Du kan kontakte kundeservice via telefon +47 22 07 20 70 eller ved å fylle inn vårt reklamasjonsskjema: https://www.grohe.no/no_no/grohe-professional/services-for-you/kundeservice/

Hva dekker garantien fra GROHE?

For å lese mer om GROHEs garantibetingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/

Hvor lenge varer garantien på GROHE produkter?

Garantiperioden på våre produkter varierer. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/

Gjelder den samme garantien fra GROHE i alle land?

Ja, garantien fra GROHE er den samme i alle land. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/

Gjelder garantien på reservedeler?

Ja, garantien gjelder også på reservedeler. Hvilken garanti et produkt har varierer med ulike produktkategorier. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/

Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at vi gir deg den beste brukeropplevelsen på nettsiden vår. Hvis du fortsetter besøket, antar vi at du ønsker å motta alle informasjonskapsler. Finn mer detaljert informasjon om hvordan informasjonskapsler blir brukt på dette nettstedet i vår personvernerklæring