Garanti
Hva gjør jeg dersom jeg ikke finner min faktura/kvittering?
For at GROHEs garanti skal være gjeldende, må alle kunder fremvise gyldig faktura eller kvittering på kjøp. Les mer om våre garantibetingelser på vår hjemmeside: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/
Produktet jeg kjøpte er deffekt. Kan jeg få pengene tlbake?
Vennligst ta kontakt med vår kundeservice dersom du har et deffekt produkt. Du kan kontakte kundeservice via telefon +47 22 07 20 70 eller ved å fylle inn vårt reklamasjonsskjema: https://www.grohe.no/no_no/grohe-professional/services-for-you/kundeservice/
Hva dekker garantien fra GROHE?
For å lese mer om GROHEs garantibetingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/
Hvor lenge varer garantien på GROHE produkter?
Garantiperioden på våre produkter varierer. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/
Gjelder den samme garantien fra GROHE i alle land?
Ja, garantien fra GROHE er den samme i alle land. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/
Gjelder garantien på reservedeler?
Ja, garantien gjelder også på reservedeler. Hvilken garanti et produkt har varierer med ulike produktkategorier. For å lese mer om våre garantier og betingelser, vennligst klikk på linken under: https://www.grohe.no/no_no/tjenester-til-deg/garanti/