
30-dagers returrett
Vår “30-dagers returrett" dekker synlige GROHE armaturer*, dusjer og veggmonterte termostater. Med tilfredshetsgarantien får du:
- 30-dagers tilfredshetsgaranti eller pengene tilbake
- Mulighet for å prøve GROHE produkter i ditt eget baderom.
- Fri returnering av produktet til GROHE, hvis du, mot formodning, ikke er tilfreds med det.
Betingelser
Nedenforstående betingelser skal være oppfylt for å kunne returnere produktet.
Betingelser:
1. Produktet skal være komplett dvs. alle elementer skal returneres. (Hånddusj, slanger etc.)
2. Produktet skal være inntakt.
3. Produktet skal sendes til GROHE;
GROHE
Karoline Kristiansens vei 8
0661 Oslo
4. Kvittering/ faktura skal vedlegges produktet.
5. GROHE dekker fraktkostnader (maks 60 NOK).
6. Produktet skal være returneret innen 30 dager etter kjøpsdatoen som fremgår av kvittering/faktura.
7. Kun et produkt per forbruker kan returneres med pengene tilbake.
8. Bank- og kontooplysninger må oppgis til overføring av returbeløp.
9. Argument for hvorfor produktet returneres.
10. Kampanjen er avgrenset til kun å gjelde Norge. Produktet skal altså være kjøpt i Norge.
*Gjelder ikke GROHE Watersystems
Prosedyre:
1) Fyll ut skjemaet, legg ved kjøpsbevis og send det inn.
2) Når returen din er godkjent, vil du motta en e-post fra GROHE. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 14 dager før du blir kontaktet. Vennligst oppgi ditt kontonummer til GROHE for refusjon. Du kan deretter returnere produktet ditt til: GROHE Karoline Kristiansens vei 8, 0661 Oslo.
3) Du vil motta pengene innen 40 dager etter at vi har mottatt produktet ditt.
GROHE forbeholder seg retten til å avslå returforespørselen dersom ett eller flere av de ovennevnte vilkårene ikke er oppfylt, eller dersom det er betydelig tvil om dette. Ved avslått retur vil kunden bli informert via e-post, og produktet kan returneres til kunden etter avtale med GROHE.