
30 dagers returrett
Tilfredshet eller pengene tilbake
Vi utvider nå kampanjen vår «Fornøydhet eller pengene tilbake», som inkluderer alle synlige GROHE-produkter som GROHE-blandebatterier, dusjer og veggmonterte termostater. Gjennom vår kundetilfredshetsgaranti får du:
- Pengene tilbake innen 30 dager hvis du ikke er fornøyd
- Mulighet til å teste GROHE-produkter på ditt eget bad
- Hvis du mot formodning ikke skulle være fornøyd med noen av produktene våre (unntatt Rapid og Rapido), tilbyr GROHE deg nå muligheten til å returnere dem gratis (fraktkostnader påløper).
Villkor
For å benytte deg av 30-dagers returrett må følgende betingelser være oppfylt:
- Skjemaet «Fornøyd eller pengene tilbake» (se ovenfor), samt en kopi av kjøpskvitteringen, må sendes inn innen 30 dager etter kjøpsdatoen som er oppgitt på fakturaen.
- Produktet må være komplett og inneholde alle deler (hånddusjer, slanger osv.).
- Synlige produkter (som kraner eller dusjsystemer) kan returneres etter installasjon. Skjulte produkter (som sisterner eller dusjtermostater for montering bak veggen) kan kun returneres dersom de ikke har blitt forsøkt installert.
- Produktet må være intakt.
- Kun ett produkt per forbruker kan returneres med refusjon.
- Refusjon gis kun for produkter kjøpt i Norge eller i norske territorier.
- Garantien har ingen innvirkning på kundens rettigheter i henhold til den norske kjøpsloven.
- Kun produktets salgspris refunderes, og ikke eventuelle installasjonskostnader.
Fremgangsmåte:
1) Fyll ut skjemaet, legg ved kjøpskvitteringen og send det inn.
2) Når returen din er godkjent, vil du motta en e-post fra GROHE. Merk: Det kan ta opptil 14 dager før du blir kontaktet. Oppgi kontonummeret ditt til GROHE for refusjon av pengene. Du kan deretter returnere produktet til: GROHE A/S, Bryggernes Plads 2, 1. etasje, DK-1799 København V.
3) Du vil motta pengene dine innen 40 dager etter at vi har mottatt produktet ditt.
GROHE forbeholder seg retten til å avvise returforespørselen dersom én eller flere av parameterne ovenfor ikke er oppfylt, eller det er betydelig tvil om én eller flere av parameterne ovenfor ikke er oppfylt. Ved avvist retur vil kunden bli informert via e-post, og produktet kan leveres til returadressen etter avtale med GROHE.