MERKEVERDIER

“BRAND OF THE YEAR”

Red Dot Design Award: Juryen for merkevare- og kommunikasjonsdesign har i 2019 kåret GROHE til "Brand of the year". Sammen med Deutsche Telekom og Happy Goal, var vi én av tre merkevarer ut av totalt 8.697 nominerte som fikk tildelt denne utmerkelsen, og den eneste i vår bransje. Juryen valgte nettopp GROHE basert på design, kvalitet og usedvanlig jevn formidling av egne kjerneverdier på tvers av forskjellige kanaler.

"PURE FREUDE AN WASSER"

En glede og kilden til alt liv - vannet i seg selv er inspirasjonskilden til hele vår produktportefølje. Alle våre produkter er alltid basert på våre fire kjerneverdier: kvalitet, teknologi, design og bærekraft. Ved å balansere disse i alt vi gjør, kan vi levere produkter som gjør at kundene våre får en god opplevelse med vann.

KVALITET

“Nr.1 mest pålitelige merket i sanitærbransjen” – Wirtschaftswoche, 2017

TYSK PERFEKSJONISME SØRGER FOR TRYGGHET FOR KUNDEN

Vi streber etter en type kvalitet som omfatter mer bare enn overflaten på våre produkter. Igjennom design, produksjon og kundeservice sikter vi faktisk ikke til noe mindre enn perfeksjon i alle ledd. Vår lange erfaring med tysk produksjon, strenge interne produkttester, og en rekke sertifiseringsprosesser er med på å gi kundene våre full tillit til et navn de kan stole på.

TEKNOLOGI

“Topp 50 bedrifter som forandrer verden“ – Fortune Magazine, 2017

FORMER BRUKEN AV VANN GJENNOM TEKNOLOGI

I vårt søk etter teknologisk innovasjon jobber vi med å integrere de siste digitale fremskrittene, slik at vi kan skape smarte løsninger for våre kunder. Våre eksperter utnytter selve kraften i vannet for å forbedre opplevelsen til kundene våre hver dag - Dette er sannhetens øyeblikk for våre produkter og vår merkevare.

Design

Over 400 designpriser vunnet siden 2003

SIGNATURELEMENTER DESIGNET TIL PERFEKSJON.

Et empatisk og intiutivt designspråk gir oss muligheten til å lage produkter som føles ut som om de er skreddersydde for deg. Vårt unike GROHE-DNA er både ergonomisk og visuelt særegent, og er roten til våre mange designpriser. Våre referanser i verdensklassen fungerer som bevis på vår annerkjennelse i verden.

PRISVINNENDE DESIGNTEAM

Vi forsøker å skape en sterk emosjonell forbindelse med kundene våre igjennom design og opplevelser. Vi er alltid bevisste på hvem vi designer for og den totale opplevelsen vi har tenkt til å skape. Vi er stolte over vår egen evne til å inspirere verden, utfordre paradigmer og ikke minste forme fremtiden til vann.

BÆREKRAFT

CSR Prisvinner av den tyske regjeringen, 2017

SØRGER FOR AT FREMTIDENS GENERASJONER FÅR GLEDEN AV VANN.

Vann er like viktig som luften vi puster inn. Dette er nok en grunn til at vi brenner så mye for faget. Vi leverer bærekraftige løsninger som; GROHE Blue, GROHE EcoJoy og GROHE SilkMove E, for at vi skal kunne tilby "Pure Freude an Wasser", ikke bare til dagens forbruker, men til kommende generasjoner. Vår bærekraftsrapport demonstrerer at vi har et seriøst engasjement som en produsent for å beskytte planeten vår.